Paddington house of pancakes a.k.a lempeng versi moden

Saya & Mr. Abang  pergi makan di Paddington house of pancakes , after tengok wayang cerita "Kick Ass 2". Ini adalah second time kitaorang makan di sini. First time, buka puasa tahun lepas. Masa itu, tak plan pun nak berbuka di situ. Tapi disebabkan dah terdesak, semua tempat makan yang well-known (especiallly fast food) dah banyak yang fully-booked, so kitaorang terpaksala book tempat tu untuk berbuka.
Kali ini kitaorang order Set Lunch , sebab agak jimat kalau compare dengan ala-carte. Lunch Set dah include fruit punch & just tambah RM2.50 untuk dessert iaitu Mini Pancake Sundae.
Saya order Grilled chicken slices, tomatoes, pineapple, mozzarella & smokey BBQ sauce, served on ducth pannekoek. Nama macam canggih tapi Pannekoek ni macam ala2 roti tisu yang ada jual kat kedai mamak. Lempeng yang crunchy. Tapi Lempeng ni up sedikitla sebab dah mix dengan stuff2 yang saya sebut just now.
Mr. Abang pula order Mixed, scrambled eggs, beef bacons & cheese, served with original pancakes. (panjang bebenor nama kedua2 set ni). Yang ni baru macam lempeng. Mr. Abang komen makanannya lagi best if compare dengan Pancakes House. Dessertnya sangat sedap. Sundae dengan mini pancakes.

 Fruit Punch

 His meal


My meal

Mouth-watering dessert

Semangatnya dia letak sos..


Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment