Main free online game yang best di Culinaryschools.org

Main free online games ni adalah salah satu hobi yang boleh hilangkan bosan kalau kita tak ada buat apa-apa di rumah. Lepastu ia juga adalah hobi kurang kena spend duit. Jika jumpa online games yang best, boleh main berjam-jam lamanya. Saya ada jumpa satu free online game yang menyeronokkan bagi saya iaitu Culinaryschools.org.


Suka main game di Culinaryschools.org ni sebab ada banyak pilihan game iaitu lebih 100 games yang boleh di main di Culinaryschools.org. Paling penting free. Iklan pun takde keluar time browse website Culinaryschools.org  ni. 

Nak pilih game mana satu nak main, bila dah masuk website Culinaryschools.org, kena click di bahagian menu di bahagian kiri. Di menu di ada category Culinary Training, Top Schools, Majors, Degree Types, Career Information, Health dan Fun. Untuk nak main game, click Cooking Games for Kids di bawah category Fun. Games ni nama je ada kids. Tapi tak ada masalah kalau adult nak main.


Ada beberapa game di Culinaryschools.org yang saya suka main dan saya suka main game online ni di handphone saya. Tue yang suka main game online di Culinaryschools.org ni. Tak perlu yang nak kena main di laptop/pc je. Kat handphone pun boleh.


Berbalik kepada game yang saya suka main. Yang first adalah game berkonsepkan crossword. Crossword ni menguji minda sedikit. Permainan uji mind ani sangat stress reliver untuk saya. Lagi satu dapat improve vocub saya. Saya suka main Waffle Word Games. Sebelum main, kena pilih nak main dalam bahasa apa. Saya of course pilih English.

Untuk Waffle Word Games ni, saya kena cari sebanyak perkataan yang ada dalam masa yang diberikan. Lagi Panjang word saya dapat jumpa, lagi tinggi score saya dapat. 

Satu la saya suka game bertemakan puzzle iaitu Picture Jumble. Suka main game cantum-cantum ni. Bila tercantum semua dengan jayanya terasa diri hebat. Dapat naikkan self esteem saya. Padahal jigsaw saya main ni level untuk kids kot. Mampu naik self esteem ye. 

So apalagi rasa bosan-bosan tu, mainlah game online di Culinaryschools.org. Pilihan sangat banyak, free dan takde iklan yang menyerabutkan keluar time browse website Culinaryschools.org.

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment