Won Tommee Tippee Bottle From Tag, Share & Win Contest By Today's Baby Expo

Image may contain: 7 people, people smiling

Wohooo..Akhirnya menang something jugak dari contest yang dianjurkan oleh Today's Baby Expo. Banyak kali dah join sebelum ni tapi rezeki belum berpihak pada saya lagi. Yealah nama pun expo contest, yang ribu-ribu participate. Chances nak menang tu agak tipislah sedikit.

Tapi ada jugak rezeki untuk saya. Saya menang satu botol Tommee Tippee. Tengok gambar atas, macam dapat dua. Tapi bila tengok caption just tulis bottle jea, tak ada 's', so tahu dah dapat satu jea.

Bila redeem di Today's Baby Expo yang diadakan di Midvalley pada weekend lepas, bukan setakat dapat satu jea, tengok-tengok botol kecil. Dengar cerita ramailah pemenang tak puas hati dengan hadiah ni. Hadiah tak sama dengan gambar.



Saya tak kisah pun, dapat size apa-apa pun. Contest inipun bukannya keluar modal. Setakat kena like, share & comment jea. And then, saya memang plan nak pergi Today's Baby Expo sebab nak beli breast pump Spectra S9Plus (double pump).

Apapun to Today's Baby Expo, thanks for selecting me as one of your contest winner. Boleh tambah stok botol susu untuk adik Zafran. InsyaAllah.

Share this:

,

CONVERSATION

5 comments:

  1. wow,..bestnya menang contest,..Congratulation,.. saya Follow ye,..

    ReplyDelete
  2. Murah rezeki Radhia.. tahniah

    ReplyDelete
  3. Comel botol tu, tahniah Radhia....

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..rezeki murah betul banyak menang hadiah ni

    ReplyDelete