Won Starbucks Gift card worth RM50 From Like Page, Share Post & Win” Contest By Plaza Perabot LDP Furniture Mall

Dipilih oleh Plaza Perabot LDP Furniture Mall untuk memenangi starbucks Gift card bernilai RM50. Nab (No.1), member satu course zaman U dulu pun menang jugak. Dia pun kaki contest jugak.

Wohooo... Akhirnya menang jugak hadiah yang berbentuk food & beverage. Tak pernah tau menang tau voucher food & beverage ni. Banyak kali join contest untuk memenangi hadiah food & beverage ni macam voucher hotel buffet, etc tapi rezeki belum berpihak kepada saya lagi.

Kali ini ada jugak rezeki untuk saya. Saya telah memenangi Starbucks Gift card bernilai RM50 dari "Like Page, Share Post & Win”. Contest yang dianjurkan oleh Plaza Perabot LDP Furniture Mall di media sosial facebook.

Dapat-dapat jea nak tunggu lama pun untuk guna. Sekarang tinggal balance RM4 jea.kuikuikui

Mesti orang kata menang setakat RM50, dapat redeem apa jea di Starbuck. Starbuck kan tersangat high end punya coffeehouse. Eh walaupun RM50 pun, dapatlah redeem lebih dari satu menu. Kimchi pun dapat tumpang sekaki. kuikuikui. Nak tahu saya pilih menu apa untuk guna point yang saya dapat ni, nanti saya share di entri lain.

Anyway, to Plaza Perabot LDP Furniture Mall, thanks for selecting me as one of your contest winner. Semoga blogger Sioca sentiasa dimurahkan dengan rezeki blogging.

Share this:

,

CONVERSATION

10 comments: