All About Godiks Family’s Hatyai Tour│ Breakfast At Dimsum Chabura, Hatyai

Pagi pertama di Hatyai dengan bersarapan di DimSum Chabura, Hatyai. Kalau baca mana-mana post sharing mengenai Hatyai Trip, DimSum Chabura adalah tempat yang sangat wajib untuk pergi dan makan.



Sampai di situ, boleh lihat banyak pilihan Dim Sum di fridge nya. Sangat rambang mata nak pilih. Sebab banyka pilihannya, dua dulang DimSum kitaorang ambil.



 Lepas dah pilih, boleh beri kepada waiter untuk di stim. Selain Dim Sum ada makanan lain yang di order. Sebab saya tahu akan menguruskan dua budak yang nak kena dijaga mood, di tambah pula preggy, makan haruslah order nasi. Saya order nasi lemak Thai. Drink pulak order coffee. Untuk budak-budak order French fries.




 Nasi lemak



Thai dessert kitaorang order banana pancake dan murtabak. Semua yang kitorang order ni termasuklah dimsum, semuanya sedah weyhhh..Dimsumnya tak muak langsung. Compare dengan dimsum yang dibeli di floating market tu, makan dua tuga biji, cukup dah. Dah tak boleh telah dah.


Nasi lemak Thai, sambalnya stail rasa masam-masam. Memang camtu kot rasanya. Masakan Thailand kan memang mostly rasa masam. Tomyam kan dari Thai.


Rasa nak repeat lagi makan Dim Sum Chabura kalau ada pergi Hatyai lagi.

Continue reading next story by clicking ALL ABOUT GODIKS FAMILY’S HATYAI TOUR│ ENJOYED CITY VIEW AT HAT YAI CABLE CAR, THAILAND

Share this:

CONVERSATION

3 comments:

  1. Kawan-kawan nieyl kalau ke hatyai tu memang dia dieorg kata wajib singgah makan dimsum dkt sana...

    ReplyDelete
  2. Puas hati makan kalau macam nie.. Berbaloi..

    ReplyDelete