Lunch di Richiamo Coffee, Setia Alam Untuk Sambut Birthday Salah Seorang Member Geng Tepi

Kat tempat kerja saya sekarang ni, ada geng Tepi yang ada empat orang kesemuanya. Satu ketika dahulu, kami semua kerja di workstation yang sama. Tapi sekarang masing-masing berpecah kerana dipisahkan workstation yang tidak sama atas arahan orang atasan. Walaubagaimanapun, unit, jobscope semua masih kekal sama. Cuma workstation je yang kena tukar.


Walaupun dah tidak lagi kerja di workstation, tapi division kan tak berubah tetaplah support each other dan kekal rapat. Ada hari lunch sama-sama. Bulan January lepas, lunch sama untuk sambut birthday salah seorang geng HIMS tepi iaitu Marwan. Tempat sambut birthday di Richiamo Coffee, Setia Alam

Pernah makan sekali di Richiamo Coffee, Setia Alam. Memang sedap. Tu repeat datang café ni lagi. Tapi repeat pun untuk special occasion la. Macamni untuk sambut birthday. Takdelah datang untuk lunch. Datang untuk lunch, mau negatif duit dalam bank akaun. Huuu.

Kitaorang berempat order dua jenis menu iaitu spaghthi cabonara dan nasi putih dan asam pedas. Yup menunya ada both western dan masakan melayu. Bagi saya ok jea rasa cabonara nya.but birthday boy kata, rasanya kureng sedikit. 




Air of course saya order latte. Saya order caramello latte. Saya as long latte takde rasa susu, tak kisah guna coffee bean jenis apa walau gred biasa biasa sekali pun, ok dah bagi saya. Kadang kadang tak faham latte yang rasa susu kuat sangat sampai takde rasa coffee langsung. Dah macam minum fullcream milk pun ada. Paling suka spacious cafe ni. Enterior deco nya sangat menenangkan jiwa.

Hopefully, geng tepi kekal kuat ikatannya walaupun tidak lagi kerja di bawah bumbung yang sama. Huu sadist ul ayat. Especially Marwanlah sebab dan 50% operation. Apapun always support each other yea.

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment