Safa Face Deep Cleansing Bantu Hilangkan Kegatalan Dan Jerawat Pada Kulit Muka

Kulit muka saya senang gatal. Padahal dah cuci muka dengan pencuci muka. Tapi bila berada di persekitaran yang tak kena dengan kulit muka saya macam berhabuk ke, berpeluh ke, kulit muka jadi gatal ya amat. Ikutkan hati rasa nak garu-garu sampai rasa hilang rasa miang tu. Nasib baik tak ikutkan hati. Kalau tak mau berdarah kulit muka. Kenalah guna sabun yang mampu mengurangkan rasa kegatalan pada kulit muka saya.

Dan sabun ini juga lebih sesuai untuk kulit muka kepada yang ada masalah jerawat, parut jerawat, resdung dan kulit berminyak. Ini kerana selepas guna sabun ini, minyak pada kulit muka akan terkawal. Bagi yang ada jerawat pula, penggunaan sabun ini mampu bantu mengecutkan jerawat dan seterusnya mampu menghilangkan jerawat dan juga parut jerawat yang ada pada kulit muka.

 


Cara nak hilangkan rasa gatal pada kulit muka dan jerawat-jerawat kat muka tu, guna Safa Face Deep Cleansing Soap Bar ni. Ia selamat digunakan sbb tiada bahan terlarang.

Kenapa kena guna sabun Safa Face Deep Cleansing ni?


 Menghilangkan gatal

Mengecutkan jerawat

 Membersihkan kekotoran sehingga ke liang pori

 Mengawal minyak di muka

 Membantu menanggalkan sel kulit mati


Selepas saya cuci muka dengan mengunakan sabun ini, terasa segar sahaja muka saya. Dan paling penting rasa gatal juga hilang. Selepas itu saya sapu kulit muka saya dengan moisturiser untuk mengekalkan kelembapan kulit muka saya. 

Tapi jangan risau juga sesuai kulit kering macam saya. Kerana untuk kulit, sabun ini boleh berfungsi untuk mencuci kekotoran dan juga mengurangkan kegatalan pada kulit muka. Tapi kena sapu dengan moistuiriser selepas cuci guna sabun Safa Face Deep Cleansing.


Kalau nak tahu banyak testimoni pengguna berjaya sejak guna sabun ni. Tak perlu lagi pakai krim mahupun ambil ubat telan.

Cuci muka dengan sabun Safa Face Deep Cleansing sekurang-kurangnya 2x sehari pun dah memadai untuk menghilangkan kekotoran dan juga solekan yang melekat pada kulit wajah dan paling penting atasi rasa gatal pada kulit muka. Jerawat juga boleh kecut dan hilang jika cuci muka mengunakan sabun Safa Face Deep Cleansing. 

 


Jadi apalagi, cepat-cepatlah dapatkan sabun Safa Face Deep Cleansing supaya dapat penyelesaian kepada yang ada masalah gatal-gatal dan juga jerawat pada kulit muka.  Kepada yang berminat yang nak dapat manfaat penggunaan dan juga ingin mengetahui maklumat lanjut mengenai sabun Safa Face Deep Cleansing, boleh layari di 

website: www.raudahbeauty.com

ig: https://instagram.com/raudahbeautyofficial?igshid=YmMyMTA2M2Y=

tiktok: https://www.tiktok.com/@raudahbeauty?_t=8aGiqHZnT06&_r=1

facebook: https://www.facebook.com/raudahbeautymy?mibextid=LQQJ4d


Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment