Hilangkan Bosan Dengan Main Free Online Games di Plays.org

Again kena covid lagi buat kali keduanya. Dalam masa setahun. Really hate u covid. Sebab sebab covid diwajibkan untuk tidak keluar rumah selama tujuh hari. Pishanggg gini.


Tapi nasib baik sangat time kuarantin sebab ada jumpa satu aktiviti baru yang boleh buat di rumah. So tak adalah rasa bosan sangat. Aktiviti nya ialah main game online di Plays.org.



Suka main game di Plays.org ni sebab ada banyak pilihan game iaitu lebih 100 games yang boleh di main di Plays.org. Paling penting free. Zaman sekarang ni kena sentiasa bijak mencari cara yang boleh menjimatkan duit. Of course kena berlandaskan syaraklah. Then, iklan pun takde keluar time browse website Plays.org ni. 


Pilihan game di Plays.org ni sangat banyak. Macam saya sebut tadi ada 100 lebih. Jadi nak pilih game mana satu nak main, bila dah masuk website Plays.org, kena click di bahagian menu. Di menu di ada category dan juga new & cool. Kalau new & cool adalah kalau nak pilih main game yang baru dan menarik at the same time. Nak pilih game lain boleh click category, Nanti akan keluar list of game yang banyak yang disusun ikut alphebitically order. Saya bagi warning siap-siap, panjang tau list of game lepas klik category. Takut hampa rambang mata je taktau nak main mana satu.

 


Ada beberapa game di Plays.org yang saya suka main dan saya suka main game online ni di handphone saya. Tue yang suka main game online di Plays.org ni. Tak perlu yang nak kena main di laptop/pc je. Kat handphone pun boleh.


Berbalik kepada game yang saya suka main. Yang first adalah crossword. Crossword ni menguji minda sedikit. Permainan uji mind ani sangat stress reliver untuk saya. Under category crossword pun ada banyak jenis crossword boleh dipilih untuk main. Saya suka main jenis Crossword casual.


 
Untuk crossword casual, ada banyak tema yang boleh dipilih iaitu Household objects, food, buildings dan cities. Saya pilih tema food sebab suka makan. Ahaks. Tengok screenshot game crossword puzzle tema food ni. Dah dua crossword saya teka jawapan betul. Memang hebat bab-bab makanan ni. Ahaks.



 


Satu la saya suka main jigsaw puzzle. Suka main game cantum-cantum ni. Bila tercantum semua dengan jayanya terasa diri hebat. Dapat naikkan self esteem saya. Padahala jigsaw saya main ni level untuk kids kot. Mampu naik self esteem ye. Ahaks. Jigsow puzzle pun sama ada banyak jenis jigsow yang boleh pilih untuk dimain. Macam screenshot bawah ni saya tengah main Alice and Lewis Jigsaw Puzzle.


 
So apalagi rasa bosan-bosan tu, mainlah game online di Plays.org. Pilihan sangat banyak, free dan takde iklan yang menyerabutkan keluar time browse website Plays.org ni.

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment