Promosi Kaw Kaw Emas 916 Di PGMall Sempena 11.11

Buat peminat-peminat emas, meh saya nak bagitau berita baik untuk kalian semua. PG Mall ada buat promo dan tawaran kaw-kaw lagi istimewa untuk barangan Emas 916.

Sempena tarikh cantik 11.11 (11 Nov), PG Mall ada memberikan tawaran yang sangat best giler-giler untuk pembelian barangan emas di PG Mall dari 10 Nov sehingga 12 Nov 2020. Kempen ini dipanggil 11.11 Double Digit Sales Gold Jewellery Day.

Selama tiga hari tersebut, barangan kemas dijual dengan diskaun ada RM10/g. Malah RM30/g pun ada. Wow banyak sangat kan diskaunnya

Nak menikmati diskaun yang ditawarkan oleh PG Mall ni, peminat-peminat emas boleh guna kod seperti di bawah, Boleh visit di now https://pgmall.my/Jewellery-1 kalau nak start tengok pilihan barang perhiasan emas yang ada di PG Mall.

 


Bagi mereka yang tak pernah dengar lagi mengenai PG Mall, meh saya brief sedikit apa itu PG Mall. PG Mall adalah pusat membeli-belah online Malaysia yang ditubuhkan pada tahun 2017.

 

 

PG Mall juga adalah yang pertama dunia yang menggunakan transaksi perbankan online wang . Wow. Hebat kan. Kalau nak tahu PG Mal tersenarai tiga teratas bagi ranking Iprice Insight Report. Bukan calang-calang tau PG Mall. Tak percaya, boleh klik SINI untuk baca maklumat lanjut mengenai pencapaian PG Mall ini.




 

Macam-macam barangan yang ada dijual di PG Mall. Antaranya adalah barangan kecantikkan, pakaian, barangan elektrik dan macam-macam lagi. Jadi, rasa nak cari dan beli something, boleh through handphone jea. Dengan syarat download apps PG Mall dahulu.


 

Selain itu, PG Mall juga menyahut seruan kerajaan untuk menyokong Kempen Membeli Barangan Malaysia. Hampir semua semua produk keluaran di Malaysia yang dijual di PG Mall, akan ditawarkan dengan diskaun yang menarik bagi pembelian produk tersebut.

 

Antara produk Malaysia yang terpilih adalah Dr. Irma Skincare, Foodzyla, Herbal, Pagoda, Sin Sing Coffee Official Store, Prowell, Sin Teo Hiang Biscuits Sdn Bhd, Sin Lian Seng & Son Sdn Bhd, Sabahborneo123 dan NFA Mismis.

 Nak menikmati diskaun untuk pembelian produk yang saya sebut ini, hanya guna kod seperti yang tertera di dalam gambar bawah. Boleh layari https://pgmall.my/proudly-local-campaign mengetahui maklumat yang lebih details.

 

 

 



 

 

 
Dannn.. Di PG Mall juga ada jual barangan jenama hebat dan terkemuka (Super Brand Store) yang merangkumi pelbagai jenis barangan. Antaranya ialah BRAND'S SUNTORY (M) SDN BHD   , REVLON Official Store, Crocs, Nestlé Online Store, Julie's, Focus Point, GINTELL (M) SDN BHD, Skechers Malaysia, vivo Malaysia, HURIX'S dan G2000 Malaysia Official Store

Haaa best kan shopping online di PG Mall, Sangat banyak tawaran menarik oleh PG mall. Apalagi cepat-cepatlah shopping di PG Mall. Nak tahu maklumat lebih mengenai PG Mall, boleh pergi ke link seperti di bawah:

url: www.pgmall.my

IG:PGMall.my https://www.instagram.com/pgmall.my/

 

Call to Action:

Shopnow!

Hashtags:

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #HDS #Payweekbonanza #Loveyou3k

 

About PGMall:

Website: https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=722

Instagram: PGMall.my , https://www.instagram.com/pgmall.my/

Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia

 

Share this:

CONVERSATION

5 comments:

  1. IQ pun nak pergi ushar jugak ni, semalam tak sempat nak grab,

    ReplyDelete
  2. byk tak beli emas? kumpul emas utk future bagus kan ?

    ReplyDelete
  3. Depo 20ribu bisa menang puluhan juta rupiah
    mampir di website ternama I O N Q Q.ME
    paling diminati di Indonesia,
    di sini kami menyediakan 9 permainan dalam 1 aplikasi
    ~bandar poker
    ~bandar-Q
    ~domino99
    ~poker
    ~bandar66
    ~sakong
    ~aduQ
    ~capsa susun
    ~perang baccarat (new game)
    segera daftar dan bergabung bersama kami.Smile
    Whatshapp : +85515373217

    ReplyDelete