PG MALL Touch n' Go, Boost, Health and beauty essential week & 916 Gold Cultural Day di PG Mall Buat Pengemar Shopping Online Tidak Senang Duduk


Kes Covid-19 kembali meningkat ke tiga angka. Semalam dua angka. Tiba-tiba jea naik mendadak. Dah makin menunjukkan perkembangan yang tak baik kes Covid-19 ni. 

Bila dah kes Covid meningkat, rasa takut untuk beraktiviti luar seperti beriadah, membeli-belah dan sebagainya mula kembali. Tapi saya minat shopping. Bagi saya aktiviti membeli-belah adalah satu terapi.  Lagi-lagi ada sale sempena 9/9/2020.

Tapi saya tak perlu risau sebab tetap dapat buat aktiviti membeli-belah. Ada solusinya. Solusinya adalah Shopping Online Di PG Mall.

 

Bagi mereka yang tak pernah dengar lagi mengenai PG Mall, meh saya brief sedikit apa itu PG Mall. PG Mall adalah pusat membeli-belah online Malaysia yang ditubuhkan pada tahun 2017. PG Mall juga adalah yang pertama dunia yang menggunakan transaksi perbankan online wang . Wow. Hebat kan. Kalau nak tahu PG Mal tersenarai tiga teratas bagi ranking Iprice Insight Report. Bukan calang-calang tau PG Mall. Tak percaya, boleh klik SINI untuk baca maklumat lanjut mengenai pencapaian PG Mall ini.


 
Macam-macam barangan yang ada dijual di PG Mall. Antaranya adalah barangan kecantikkan, pakaian, barangan elektrik dan macam-macam lagi. Jadi, rasa nak cari dan beli something, boleh through handphone jea. Dengan syarat download apps PG Mall dahulu.



 
Kalau nak tahu PG Mall ada mengadakan 916 Gold Cultural Day dari 15 hingga 17 September 2020. 916 Gold tu. Apa yang menarik tawaran ini adalah pada tiga hari tersebut barang kemas 916 dijual dengan RM24X/gram di PG Mall. RM24X/gram tu. Sangat-sangat murah kan. Objektif kempen inipun memang untuk mewujudkan kesedaran yang perhiasan emas adalah melambangkan ikatan antara pelbagai kaum di Malaysia yang sangat erat dan kukuh. Selain itu, adalah untuk membantu menaikkan menjana ekonomi negara kita. Boleh visit di now https://pgmall.my/Jewellery-1 kalau nak start tengok pilihan barang perhiasan emas yang ada di PG Mall.


Ada berita sangat baik buat peminat emas. Ada lagi diskaun yang ditawarkan oleh PG Mall. Nak diskaun untuk pembelian emas, boleh guna code seperti yang tertera di bawah semasa buat pembelian barangan emas di PG Mall




Pengunaan Touch N Go untuk shopping di PG Mall sangat-sangat digalakkan. Bagi pengguna baru, dengan berbelanja minuman RM15, akan dapat RM3 E-Wallet Reload. Bolek klik SINI untuk maklumat selanjutnya. 


 
Satu lagi untuk kempen Boost di PG Mall pula, pada 5th September - 4th October 2020, pembelian minimum RM15 akan dapat cashback sebanyak RM3. Berbaloi kan shopping di PG Mall. Mesti akan dapat pulangan kepada kita balik selepas shopping di PG Mall.


 
Haa satu lagi berita baik kepada peminat produk kesihatan dan kecantikkan, kaum hawalah terutamanya. Ada minggu yang dipanggil Health & Beauty Essential week pada 15th September - 30th September 2020. Pada tempoh ini, dengan guna code LOVEPGHB25 untuk pembelian produk terpilih minimum RM100, akan dapat diskaun sebanyak RM25 dan juga free shipping capped at RM4.  Jika berbelanja minimum RM150, dapat diskaun RM30 dan free shipping cap at rm4 dengan mengunakan Code: LOVEPGHB30. Boleh layari di https://pgmall.my/heatlhbeauty-essentials-week untuk mengetahui maklumat yang lebih details.



Haaa best kan shopping online di PG Mall, Sangat banyak tawaran menarik oleh PG mall. Apalagi cepat-cepatlah shopping di PG Mall. Nak tahu maklumat lebih mengenai PG Mall, boleh pergi ke link seperti di bawah:


Call to Action:
Hashtags:
#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #HDS #Payweekbonanza #Loveyou3k

 
About PGMall:
Instagram: PGMall.my , https://www.instagram.com/pgmall.my/
Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia

Share this:

CONVERSATION

22 comments:

  1. Jom lah kita mengumpul emas dari sekarang. Simpan sikit2.

    ReplyDelete
  2. ramai berlumba nak beli emas now! simpanan berguna utk masa depan

    ReplyDelete
  3. Wahhh menariklah shopping kat PG Mall ni, nak usha jap!

    ReplyDelete
  4. Nak download gak lah... Menarik je pg mall ni

    ReplyDelete
  5. Sekrg beli online je.. Mals nk keluar waktu macam ni.. Tak snagka ade emas juga

    ReplyDelete
  6. beli emas banyak2 pun best, boleh melabur utk kemudian hari kan?

    ReplyDelete
  7. bagusnya PG Mall buat option beli emas online. Tak payah dah bahayakan diri beratur panjang dekat kedai.

    ReplyDelete
  8. selalu dengar Mall ni tapi tak pernah try tengok...

    ReplyDelete
  9. Beli je di pgmall MCM2 dh ada skrg kn

    ReplyDelete
  10. Beli je di pgmall MCM2 dh ada skrg kn

    ReplyDelete
  11. Jadi apa tunggu lagi. Jom ler shopping kat PG Mall. Berbaloi2 beli kat sini .

    ReplyDelete
  12. Menariklah promo dia, nak shopping jugaklah!

    ReplyDelete
  13. murahnya shopping kt sini..berbaloi

    ReplyDelete
  14. best best ..suka bila pgmall buat deals...syok

    ReplyDelete
  15. tgh aim emas kat sini .. mmg dah join PBgold... tapi tgk offer sini pun not bad

    ReplyDelete
  16. Memang tak senang ler.. asyik layan online shopping hahaha

    ReplyDelete
  17. beli gold kat sini memang berbaloi

    ReplyDelete
  18. Wah murah lah barang kat pgmall 👍👍 tq sharing tau

    ReplyDelete
  19. Fuhhh emas boleh beli online je sekarang

    ReplyDelete