Buka Puasa Di Tepi Kolam Di Botanic Resort Club, Klang

Love this place! Iaitu di Botanic Resort Club. Sebabnya tempat buka puasanya dikelilingi dengan kolam. Sangat-sangat best dan mendamaikan berbuka di Botanic Resort Club.



Menu buffet Ramadhan nya pun not bad. Agak banyak pilihan. Yang ada di situ ialah nasi tomato, rendang, lauk-pauk, bihun goreng, pelbagai pilihan pencuci mulut(mostly tempatan), abc, mushroom soup, mini burger, jagung, apam balik, cucur, tauhu bakar, sate, roti jala dan kambing bakar.








Sambil berbuka, boleh lihat pantulan-pantulan cahaya di kolam. Sangat cantik. Di situ juga, boleh tengok swimming training dari tempat duduk. 



Tapi yang ada kids kena berjaga-jaga. Tak boleh leka especially budak-budak yang tengah melasak. Takut tak sedar budak-budak pergi ke kolam. Walaupun kolam yang di sekeliling tempat berbuka cetek, tapi still bahaya juga especially pada budak-budak besar Zafirah.





Apapun, still suka dengan interior design Botanic Resort Club. Buffetnya walaupun pilihan limited(kena dengan harga) tapi boleh tahan sedap.

Share this:

CONVERSATION

3 comments:

  1. syoknya... makan bertambah x terasa hehe

    ReplyDelete
  2. Kalau anak-anak Sha nie memang tak tumpu pada makanan dah nie.. lebih teruja tengok kolam tu.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Hello, this is a nicely explained article. Your piece was very informative. I had never heard the issue presented in that light. Thanks for your hard work.
    content marketing services malaysia
    company profile service malaysia
    digital marketing agency kl

    ReplyDelete