Berbuka Puasa Bufet Di Hilton Hotel, Petaling Jaya

Lepas ni dah tak ada gantung kuali, which mean kena memasak dah untuk berbuka. So pada hari terakhir gantung kuali, berbuka di Hilton Hotel, Petaling Jaya. Yup berbuka di 5 Star Hotel. Kena lah tempat special sedikit. Nanti tangan dah kena basah-basah kasar-kasar balik kan.



Dah nama buffet Ramadhan di 5 Star Hotel. Sangat rambang mata dengan pilihannya. Banyak jenis ada. Nak yang tempatan, western, middle east, semua ada. Nak list down, tak ter list down. Jadi letak gambar ajelah.







Zafran paling suka spaghetti cabonara, pancake dan waffle. Zafirah pun suka pancake. Memang kenyanglah budak berdua ni.



Yang saya suka pulak ishhh banyak. Yang pasti yang saya ambil semuanya sedap seperti Putu piring, apam balik, kambing bakar, sate, steamboat, lauk-pauk nasi beriani dan nasi arab .





Paling rare, durian pun ada. Durian dibelah dan dihidangkan depan-depan pengunjung. Sangat sedap isi duriannya. Ice-cream green tea pun ada juga tau. Jangan main-main dengan buffet di sini.



Sangat-sangat sedap buffet Ramadhan di Hilton Hotel, petaling Jaya ni. Walaupun harga agak (sangat kot) pricey, tapi trust me sangat berbaloi berbuka di situ.

Share this:

CONVERSATION

3 comments: