Join Gokart Challenge di Mykart Raceway Tropicana Gardens Mall Anjuran Perkasa Sebagai Tukang Sorak Kimchi

Kimchi ada join event Gokart Challenge anjuran Perkasa. Kami semua join untuk memberi sokongan padu kepada ketua keluarga kami. Kuikuikui.


Lokasinya adalah di Tropicana Gardens Mall. . Nama tempat gokart ini adalah Mykart Raceway.  Mula-mula dengar race ni dalam mall, rasa pelik. Ada ye ada tempat Gokart ye di dalam mall. Rupanya di bahagian basement mall ni. Mykart Raceway ini juga adalah yang pertama underground electric di Malaysia.

Di mykart ini ada banyak jenis track. Track yang manja-manja untuk kids pun ada. Yang untuk race ofkosla tak race di track manja-manja ni. Depa race di Advance Kart.

belakang tu track manja manja untuk kids


Farhana pun macam saya ada datang nak bagi sokongan moral kepada suaminya yang join race jugak. Dua orang lagi dari geng bini ex IO tak dapat join. Kami duduk di tempat penonton. Tempat ini ada disediakan meja dan kerusi yang boleh tengok racing gokart. Walapun di basement dan taka da aircon tapi ada jugak disediakan dua portable air cooler yang sangat besau. So tak adalah rasa panas dan rasa selesa jugak.





Ikutkan nak bagi kids main gokart time pak pak mereka racing. Tapi tengok rate nya hmmm mampu kayangan naw. Just tengok pak pak racing jeala.




Kimchi Berjaya melayakkan diri ke final. Tapi time final Berjaya dapat tempat keenam. So tak dapat hadiah. Huhu. Next time bolehlah plan datang Mykart Raceway Tropicana Gardens Mall untuk bagi kids main gokart.

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment