Jimat Duit Dengan Main Free Online Games

 Tahun 2023 ni dikatakan bakal menjadi tahun yang mencabar berikutan jangkaan berlakunya inflasi akibat daripada pandemic Covid-19. Jadi rakyat terumatanya yang marhaen macam saya ni dinasihatkan kenalah mengamalkan perbelanjaan berhemah dan berjimat cermat. Sebab ekonomi bakal kita hadapi tak macam zaman sebelum Covid-19. Hobi kegemaran saya iaitu melancong kenalah dikurangkan dan digantikan dengan hobi lain yang kurang guna duit.

Jadi hobi baru saya yang kurang guna duit dan boleh buat di rumah sahaja ialah main game online. Banyak website yang kita boleh browse untuk main game online free. Website yang saya suka browse untuk main game online free adalah website mortage calculator.



Haa website ni actually main nya adalah mortage calculator. Tapi website ini pun boleh nak main game online free jugak. Sebab tu suka website ni sebab banyak function. Paling penting tak ada iklan yang menyemakkan mata ni. 

Pilihan game di website mortage calculator ni sangat banyak dan ada banyak category. Category games yang ada adalah Money games, Real Estate Games, Food Business Simulation Games, Business Simulation Games, Software Development Games, Office Politics Games dan Other Fun Games. Mostly games di website ini adalah berkonsepkan kewangan/pengiraan. Sangat bagus untuk tajamkan otak kita main games di website ni.

Game yang saya saya suka main di website mortage calculator ini salah satunya adalah Pizza Café. Under kategori Food Business Simulation Games. Suka main Pizza Café bukan sebab pizza adalah salah satu favourite food saya. Tapi game ni macam saya di bawah ni menguji ketangkasan saya untuk menyiapkan pizza untuk dihidangkan kepada customer. Customer cepat losing patient kalua kita lambat siapkan pizza untuk mereka. Makin tinggi level game, makin baran customer yang kita dapat. Sangat adrenalin rush kan. Haha.



Game yang kedua saya suka main adalah Hidden Food. Sangat dapat menajamkan otak jugak main game cari food tersembunyi ni. Rasa hebat sangat bila berjaya jumpa makanan tersembunyi ni. Macam saya di bawah ni kena cari kitchen appliances. Yang berjaya dijumpai, gambarnya bertukar black and white.


So apalagi rasa nak cari hobi yang kurang guna duit tu, mainlah game online di website mortage calculator. Sebab boleh main di rumah je. Tak ada laptop/pc pun taka da masalah. Sebab boleh main di handphone jugak. Pilihan sangat banyak, free dan takde iklan yang menyerabutkan keluar time browse website mortage calculator ni.

Share this:

CONVERSATION

1 comments: