Main Game Online Best Dan Free di Solitaire.Org

Teringat masa zaman sekolah dulu, mak suka betul main game solitare di laptop kalau ada masa lapang. Yeala dulu kan tak ada handphone dan solitaire ni game yang memang ada kat laptop. Sekarang saya pulak terikut minat game solitaire. Like mother like datughter. Hehe. Bukan apa, main game solitaire ni boleh dijadikan stress reliever saya. 

Saya main game solitaire direct di website Solitaire.org. Since main direct di website, tak perlu download . So memory laptop atau handphone tak akan berat dan penuh sebab tak perlu nak download game solitaire. Lepas tu free je main game di website Solitaire.org. Main online solitaire game ni di handphone. Sambil baring-baring, pun boleh main game solitaire ni. Tak perlu nak kena bukak laptop/pc baru dapat nak main game solitaire.

 

Game solitaire di webitse ni ada banyak versi yang boleh kita pilih untuk main. Versi-versi yang ada adalah Classic, Klondike, Spider, Freecal, Pyramid, Tripeaks dan Golf. Saya buat masa sekarang ni main untuk suka-suka yang tak ada tekanan, pilih main versi Classic ajelah. Versi yang tak improvised compare version lain. Kalau version lain ancy sedikit permainannya. Biasalah saya kan old school. Hehe.

 


Selain game solitaire, ada jugak game lain yang boleh dimain di website ni. Game yang saya suka jugak main adalah Hidden Objects. Pun release stress jugak main game cari objek tersembunyi ni. Game Hidden Object pun ada banyak version antaranya China Temple, Hidden Kitchen, Hidden Princess, Circus Adventure dan banyak lagi. Yang screenshot bawah ni saya main version The Palace Hotel.


 


Kalau terasa nak aktifkan otak saya lebih sedikit dan uji vocabulary saya, saya main game word. Under game words, ada pelbagai lagi games yang berkaitan dengan word iaitu Daily crossword, Daily letterlogic, daily wordsearch, daily wordoku dan letter scramble.

 

 
 
Yang saya suka main daily crossoword sebab suka test vocabulary saya dan boleh improve vocub saya jugak. Macam bawah ni saya tengah main crossword. Saya dapat betul untuk crossword nombor 40. Yang lain in progress dapatkan jawapan yang betul. Hehe.

 


Games yang sebut atas tu yang saya suka mainlah. Ada lagi lagi jenis online game lain yang boleh dimain di Solitaire.org iaitu Card, Mahjong, Match 3 dan Logic Puzzles. Best jugak online game lain ni. Memang saya akan try lah main semua game online di website ni sebab sangat best dan cara untuk release stress saya jugak.


 

Korang pun trylah main game online di website Solitaire.org sebab best game nya. Yang paling penting kat website ni taka da iklan yang menyemakkan time korang browse website ni. Paling penting free weyh.

Share this:

CONVERSATION

1 comments:

  1. Team https://boosthive.eu/w-classic is a top-notch boosting service that excels in providing exceptional assistance to gamers seeking to enhance their gaming experience. Their dedication to excellence and customer satisfaction is evident in the high-quality services they offer. Whether you're looking to level up your character, conquer challenging raids, or achieve specific in-game goals, Boosthive has you covered.

    ReplyDelete