Belanja Geng #kitajagakita Lunch di Manhattan Fish Market, Setia City Mall Sempena Dapart PI

Geng HIMS yang #kitajagakita ada lima orang. Antara lima orang, just hanya dua yang dapat performance incentive (PI) dari Top Glove. Yang tak dapat atas sebab-sebab tertentu. Maka yang dua orang ni belanja makan di tempat yang best, yang bukan tempat biasa makan. Dengan kata lain level semi kayangan lah. Haha.




Tempat yang dipilih untuk belanja makan adalah Manhattan Fish Market. Memang once in blue moon makan di tempat ni. Rate makan di situ kayangan kan. Tapi dijamin sedap dan boleh diterima oleh semua tekak.

Actually seorang tak dapat join sebab kandas akibat side effect booster dose. So since just empat orang sahaja makan, pilih menu Manhattan Flaming Seafood Platter (Dory). Platter ni memang portion untuk empat orang makan. Then tambah lagi stater Hot & Spicy Chicken Wings.


Untuk rasa sedap macam biasa. Cheese tak muat sangat. Tapi portion nya macam tak cukuk untuk menampung kami berempat. Even dah tambah platter pun. Maybe sebab ada seorang lelaki kot. Apapun rasa tetap sedap.



Hopefully tahun depat dapat PI yang amount sama atau lebih. Sangat mengembirakan hati daku bila dapat duit selain gaji ni. Hehe.

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment