Shopping Online Dengan Banyak Diskaun Di PGMall

Sekarang aktiviti shopping di mall dah dibenarkan oleh kerajaan. Sebab PKP dah lifted. Tapi of course kena follow SOP lah.


Tapi ada yang belum confident untuk shopping di mall sebab kes covid kan masih tinggi. Bagi mereka yang tak confident nak shopping di mall tapi masih nak shopping, jangan risau. Ada option lain iaitu boleh shopping through online. Shopping online pun best. Malah tawaran lagi menarik through shopping online. Antara shopping online platform yang menawarkan diskaun yang banyak dan tawaran yang menarik adalah PG Mall.


PG Mall adalah pusat membeli-belah online Malaysia yang ditubuhkan pada tahun 2017. PG Mall juga adalah yang pertama dunia yang menggunakan transaksi perbankan online wang . Wow. Hebat kan.



Kalau nak tahu PG Mal tersenarai tiga teratas bagi ranking Iprice Insight Report. Bukan calang-calang tau PG Mall. Tak percaya, boleh denga klik SINI baca maklumat lanjut mengenai pencapaian PG Mall ini.



Macam-macam barangan yang ada dijual di PG Mall. Antaranya adalah barangan kecantikkan, pakaian, barangan elektrik dan macam-macam lagi. Jadi, rasa nak cari dan beli something, boleh through handphone jea. Dengan syarat download apps PG Mall dahulu.


 
PGMall apps


Tawaran oleh PG Mall pun sangat awesome. Untuk pembelian barangan buatan Malaysia, ada banyak diskaun yang ditawarkan. Bagi pembelian RM50 ke atas akan dapat diskaun sebanyak Rm15. Pembelian Rm30 dan ke atas, akan dapat dapat free shipping. Banyak dapat jimat kan. Kalau nak nak redeem voucher tawaran ini, boleh refer di link https://pgmall.my/ShopMalaysiaOnline-2021




Setiap hari aka nada HotDay Sale, di mana ada tiga slot dibuka yang akan menawarkan diskaun sehingga 80%. 80% tu. Sangat banyak weyh. Tiga slot ini adalah pada 10am, 4pm dan 9pm. Jadi sharp pada time ketiga-tiga, kena dah buka website/apps PG Mall. Supaya tak lepaskan peluang pembelian barang dengan diskaun yang banyak.


Satu lagi yang bagi saya sangat awesome, PG Mall ada menawarkan Payweek Bonanza. Payweek Bonanza adalah tawaran penghantaran percuma untu pembelian bernilai RM50 dan ke atas(in same store) bermula 25hb sehingga 5hb bulan berikutnya. Nice kan free delivery. Bukan senang nak dapat free delivery bagi pembelian atas talian sekarang ni. Mahal lagi adalah. Kenapa ditawarkan pada tempoh 25hb hingga 5hb. Time ni kebanyakkan rakyat Malaysia dapat gaji. Right timing lah kan berbelanja time dapat gaji.


Haaa best kan shopping online di PG Mall, Sangat banyak tawaran menarik oleh PG mall. Apalagi cepat-cepatlah shopping di PG Mall. Nak tahu maklumat lebih mengenai PG Mall, boleh pergi ke link seperti di bawah:
url: www.pgmall.my
IG:PGMall.my https://www.instagram.com/pgmall.my/
Call to Action:
*Shop now!
https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=885
Hashtags:
#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #HDS #Payweekbonanza #Loveyou3k

About PGMall:
Website: www.pgmall.my
Instagram: PGMall.my , https://www.instagram.com/pgmall.my/

Share this:

CONVERSATION

8 comments:

  1. Best,banyak kelebihan pg mall ni...ni dh masuk troli brg yang nak

    ReplyDelete
  2. tak perlu keluar mall.. shopping di pgmall pun dah memadai.

    ReplyDelete
  3. Setiap hari mesti masuk pgmall tengok barang apa yang ada promosi… tak lupa collect point juga😄

    ReplyDelete
  4. hari2 masuk pgmall sbb nk collect baucer dia.. diskaun pun byk..

    ReplyDelete
  5. bagus kita support local e-commerce ni, jom shopping sama2

    ReplyDelete
  6. I am genuinely thankful to the holder of this web page who has shared this wonderful paragraph at at this place https://frclothing.co

    ReplyDelete
  7. Cotton jersey mix are the most usual, and the overall fashion does not alternate much, which means owning three or four in your closet of different colours means you will never have to worry that the one you are wearing is out of style. bulk buy t shirts

    ReplyDelete