Atasi Kulit Wajah Bermasalah dengan Azymacare Clay Soap Free Purifying Gel

Hidup dengan normal baharu akibat Covid-19 ni, memang tak boleh elak lah dari pakai mask kalau keluar rumah. Kulit wajah pun terdedah dengan pelbagai masalah kulit akibat kerap memakai facemask.

Kenalah cari solusi untuk melindungi kulit wajah sebab facemask menang wajib pakai dah. Caranya terbaik untuk mengembalikan kulit wajah adalah dengan membersihkan kulit wajah mengunakan Azymacare Clay Soap Free Purifying Gel.


 

Ini kerana Azymacare Clay Soap Free Purifying Gel mengandungi tanah liat yang membantu menyihatkan kulit kerana sifatnya mampu membersih lebihan minyak pada kulit serta menyegarkan.  Selain itu, membantu menstabilkan PH agar ianya sesuai digunakan pada kulit yang sensitive.

Selain tanah liat kaolin, Azymacare Clay Soap Free Purifying Gel ada mengandungi :-
Ekstrak kamomil - sangat baik untuk anti radang dan ia membantu mengurangkan iritasi pada kulit.

Pati lavender - mempunyai anti keradangan yang membuatkannya sangat bagus untuk membantu menyembuhkan iritasi kulit serta kemerahan akibat daripada kesan matahari.

Ekstrak timun - adalah bahan utama yang sangat berkesan untuk mengekalkan kelembapan kulit kerana ianya mengandungi mineral dan kelembapan semulajadi serta kaya dengan bahan emolien.

Ekstrak aloe vera - boleh mengurangkan iritasi dan keradangan kulit.





Azymacare Clay Soap Free Purifying Gel tiada mengandungi (bahan yang biasa terdapat pada kebanyakan produk pencuci muka di pasaran):-

Diethanolamin – bahan sangat bahaya yang akan menyebabkan kanser hati.

Paraben - ialah sejenis bahan pengawet yang boleh menyebabkan kanser payudara dan mengalakkan sel-sel kanser untuk merebak.

Pewarna sintetik - adalah bahan kimia yang menyebabkan kesan alahan untuk sesetengah orang.

Silikon - Ia memberi kesan illusi kulit yang cerah, tetapi itu bukanlah kulit yang cerah sebenar seperti yang kita mahukan kerana ia adalah tiruan dan diperbuat daripada plastik.

Lyral – berdasarkan Kesatuan Negara Eropah (EU), penggunaan Lyral (nama dagangan bagi wangian sintetik) boleh memberikan kesan alahan kepada kulit sensitif.

Sumber haiwan – Tiada bahan dari sumber haiwan, hanya berasaskan bahan semulajadi tumbuh tumbuhan dan mineral tanah liat sahaja, justeru ia bersih, halal lagi suci.





Jangan risau tentang kualiti produk ini. Kerana produk ini mempunyai jaminan kerana produk ini dikeluarkan oleh kilang yang mempunyai persijilan sistem pengurusan kualiti seperti
1. GMP (kosmetik)
2. ISO 9001:2015
4. Produk berdaftar dengan NPRA (KKM)


Selain masalah kegatalan, Azymacare Clay Soap Free Purifying Gel juga bantu masalah kulit lain seperti:

1. Kulit kering dan kusam
2. Ruam-ruam.
3. Sunburn

 Cepat-cepatlah dapatkan Azymare jika sayangi kulit anda. Nak tahu maklumat lanjut, boleh layari di

url: www.azymacare.com
FB: https://www.facebook.com/azymacareHQ/

Share this:

CONVERSATION

1 comments: