I’m Officially A Norwex Consultant

Perghh akhirnya terjebak saya daftar sebagai Norwex Consultant. Penangan viral kain Norwex lah katakan. Rasa macam merasai sendiri kehebatan kain Norwex ni. Banyak review mengatakan kain Norwex sangat banyak kelebihan. Jauh lebih baik daripada kain lap biasa.


 

Bila saya dah berdaftar sebai Norwex Consultant, apa-apa pembeliaan akan dapat diskaun. Then kalau ikut syarat yang ditetapkan boleh dapat komisen dan free gift. Kalau sangat rajin, berdisiplin dan komited dengan Norwex ni, boleh earn komisen sehingga lima angka.

Actually Consultant Norwex ni saya menang dari giveaway yang dianjurkan oleh blogger Diana. Hadiah yang ditawarkan semuanya barangan Norwex. Paling best first prize la. 

 

Dapat daftar sebagai as Consultant Norwex. Bila dah jadi consultant, dapat starter kit yang ada Enviro cloth, window cloth dan face cloth. Then, dapat menikmati semua keistimewaan yang saya baru sebut tadi.


To blogger Di, thanks for selecting me as your Grand Prize Giveaway Winner. Really love your prize. Jom sama-sama kita bekerja keras dalam business Norwex.

Share this:

CONVERSATION

3 comments: