CC Cream Dengan SPF50 Yang Tak Berminyak, Tak Melekit & Senang Diguna│ Hansaegee Nature

 

Tiga tahun lepas umur saya menginjak fasa 3 series. Sekarang menuju ke fasa 4series pulak. Masa sangat berlalu dengan pantas sekarang ni. Sedar-sedar tengok-tengok masuk umur 40 tahun dah.

Tahula kan umur 4 series ni kulit wajah mula hilang keanjalan. Bila dah hilang keanjalan, mulahlah naik kedut-kedut halus pada kulit wajah. Jadi saya yang tunggu masa nak masuk umur 4 series ni, kenalah buat sesuatu pada kulit wajah supaya apabila umur meningkat, untuk melambatkan proses penuaan pada kulit wajah.

Cara saya supaya dapat melindungi kulit wajah daripada penuaan adalah dengan mengunakan Gold Nano CC Cream. Ini kerana Gold Nano CC Cream mengandungi mineral water dan Ipomoea Hederacea Callus Culture Extract yang membantu mengekalkan keanjalan pada kulit wajah.


 

Yang bestnya, Gold Nano CC Cream ni bukan sahaja boleh melindungi kulit wajah dari kedutan, cream ini juga mempunyai fungsi perlindungan daripada matahari kerana mengandungi SPF 50.

Sunscreen ini juga membantu mengimbangi dan memperbaiki tona kulit secara semula jadi dan menjadikan kulit semakin licin dan tidak berminyak.

CC Cream ini mampu memberi banyak kebaikan dan mempunyai banyak fungsi kerana diperbuat daripada tiga bahan UTAMA iaitu

🌼“Mineral Water” – mengekalkan keseimbangan pH kulit serta meningkatkan keanjalan kulit

🌼“Ipomoea Hederacea Callus Culture Extract” - anti bakteria, melegakan kerengsaan kulit dan kulit bermasalah

🌼“Nano Gold” – mencegah penuaan kulit, menghalang radiasi infrared dan mempunyai antioksida yang tinggi 

Haa..Bagi mereka yang suka memakai makeup, CC Cream boleh dijadikan sebagai makeup primer tanpa sebarang foundation. Warna makeup akan lebih menyerlah, cantik dan tahan lama kerana make up lebih pigmented jika dibandingkan anda tidak menggunakan CC Cream ni. 

 


Yang suka mengenakan make up tipis-tipis atau simple pula, just pakai je CC Cream ni sebagai satu makeup base pun boleh. Still nampak natural and the same time flawless. Tak payah susah-susah nak beli foundation kerana CC Cream juga boleh memberi fungsi foundation. Awesome kan cream ni.

 

Perbezaan kulit wajah antara mengenakan CC Cream dan tanpa CC Cream. Sangat berbeza kan. Kulit wajah yang disapu CC Cream sangat glowing.

Cara nak pakai CC Cream ni, tak susah mana. Pakai sahaja seperti krim-krim lain iaitu sapu pada muka menggunakan jari (selepas basuh muka dengan bersih) dan ratakan ke seluruh kulit wajah. Tak perlukan sebarang foundation, boleh terus letak bedak compact dan sebarang make up yang lain.

 

 Calit pada muka

 


 

Dah calit pada seluruh kulit wajah, then sapu sehingga rata.

 

CC Cream ni memang berwarna putih. Tapi CC Cream ni akan bertukar mengikut warna kulit korang selepas sapukan dengan rata pada kulit wajah. Tona kulit akan lebih sekata dan tidak bercapuk even berpeluh-peluh pada muka. Masalah kulit berminyak juga pun tidak akan jadi masalah malah memberikan kesan glowing lepas apply CC Cream. Uishh hebat betul CC Cream ni.


 

Dan selalunya kan krim foundation atau krim primier inikan ada colour code. Yang kita kena pilih bases on warna kulit kita. Nak kena try calit-calit di kulit tangan nak tengok untuk pilih code yang sesuai dengan kulit kita. Kadang-kadang boleh pulak bila dah beli, tak sesuai pulak. Sangat merumitkan dan time consuming. Tapi tidak pada Hansaegee Nature CC Cream. Sebabnya CC cream ada satu warna yang boleh fit untuk apa jua warna kulit. Mudah kan.

 


Bila CC Cream blend dengan kulit kita, terus bertukar warna supaya match dengan warna kulit kita menjadikan kulit lebih cerah dan at the same time mengekalkan natural look. Best kan.

 



 

Berminat nak dapatkan CC Cream ni, boleh order online sahaja. Senang kan nak nak beli produk ni lagi-lagi time musim Covid-19. Tak payah susah susah nak keluar shopping.

Just lawat di website Hansaegee Nature, dan order di situ. Tak perlu keluar shopping. WhatsApp Chat service & Live Chat service semuanya ada di website ini. Akan ada customer servive yang akan membantu menjawab segala pertanyaan dan memberikan nasihat berkenaan kulit wajah. Senang dan cepatkan.

Sapu CC Cream, then pakai eyeliner dan lipbalm, terus dah boleh ready keluar dengan confidentnya. Tak perlu mengenakan solekan lain dah. Ada tumbuh jerawat pun tak heran. Sebab CC Cream menjadikan kulit wajah menjadi glowing.

Haa..Yang bestnya. Setiap pembelian Hansaegee Nature, dapat free gift. Beli apa-apa jenis produk, confirm dapat free gift. Free gift yang best best pulak tu.

Jadi jika berminat untuk mendapatkan Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream  dan juga ingin mendapatkan maklumat lanjut mengenai Hansaegee (maklumat syarikat, cara pembelian dan lain-lain) , boleh layari di


 

Website: www.hansaegee.com/shop

IG page: https://www.instagram.com/hansaegeenature/

FB page: https://www.facebook.com/HansaegeeNature

Youtube page: https://www.youtube.com/c/HansaegeeNatureMalaysia

 

Share this:

CONVERSATION

6 comments: