HOD Belanja Makan Di Pizza Hut, Setia Alam

HOD belanja anak-anak buahnya  makan di Pizza Hut sebagai tanda penghargaan kepada anak-anak buahnya. Katanya anak-anak buahnya sangat bekerja keras untuk memastikan system pengurusan kualiti di TG berjalan lancar tanpa ada flaw yang serius. Saya pun dapat turut serta walaupun baru join team ni beberapa bulan.

 


Ya, saya dah tukar department baru. Betul-betul selepas maternity leave. Hopefully segalanya dipermudahkan oleh Allah SWT. InsyaAllah.


 

Ini lunch pertama saya dengan team baru. Susah actually nak lunch bersama-sama denan budak HIMS ni. Sangat susah dapat nak kumpulkan semua sebab nature kerja HIMS, mostly ramai yang kena outstation. Ada yang kena kerja dalam negeri. Luar negeri. So far, luar Malaysia saya tak dengar pulak. Macam taka da jea. Lagi-lagi time Covid ni.



 

Menu yang HOD pilih adalah ada pizza, pasta, mushroom soup, garlic bread dan drinks. Lepas makan, hadiahkan barangan baby kepada HOD sebab tengah pregnant. Tunggu masa jea nak bersalin. 


 

Sebelum balik office untuk kembalik ke reality kehidupan pekerja, bergambar beramai-ramai. To HOD, thanks for lunch treat. Semoga urusan bersalin dipermudahkan oleh Allah SWT.

Share this:

CONVERSATION

7 comments:

  1. Bestnya..ingat kenangan masa keje dulu. Makan ramai2, meriah mcm nih lah huhu

    ReplyDelete
  2. Seronoknya dapat penghargaan semasa bertugas. Moga semangat setiakawan semakin erat.

    ReplyDelete
  3. Wah bestnya dpt penghargaan 😍 kenangan time kerja kan , dapat lagi HOD yang baik siap belanja makan lagi 😊

    ReplyDelete
  4. bila dpt penghargaan buat kita nak be the best all the time sbb rasa appreciate

    ReplyDelete
  5. Seronoknya HOD belanja staff. Semoga murah rezeki dia. Aaminn

    ReplyDelete