iREHAB│ Pusat Rawatan Untuk Pemulihan Strok Dijamin Berkesan & Harga Berpatutan

 

Walaupun sekarang tengah dilanda dengan serangan Covid-19, tetapi penyakit strok tetap merupakan salah satu penyakit yang kesnya di Malaysia semakin meningkat dari tahun ke tahun. Mengikut statistic strok yang direkodkan, lebih 50,000 kes baru di Malaysia.

Sebab itulah kita boleh lihat, hospital-hospital terutamanya hospital kerajaan  sentiasa dihadiri oleh pesakit-pesakit yang pernah kena serangan strok kerana ingin mendapatkan rawatan pemyembuhan daripada serangan strok.

Tetapi oleh kerana sekarang negara kita dilanda gelombang ketiga Covid-19 yang berkali-kali ganda jumlah kes berbanding gelombang pertama dan kedua, kerajaan menasihatkan rakyat Malaysia untuk mendapatkan rawatan selain dari hospital kerajaan. Ini kerana hospital kerajaan terpaksa memberi laluan kepada pesakit covid-19.


 

Mesti risaukan kalau dah nama selain hospital kerajaan, mestilah kena pergi ke pusat rawatan swastakan. Dalam fikiran mesti ingat bayaran yang akan dikenakan semestinya tinggi kalau di pusat rawatan swasta. Tetapi tidak di iREHAB tau. iREHAB menawarkan pakej rawatan dengan harga terendah untuk supaya masih boleh menghadiri sesi rawatan dengan kerap untuk membantu proses penyembuhan.

Sesi rawatan physiotherapy, occupational therapy dan speech therapy bagi pesakit serangan strok yang mungkin sukar untuk dapat di semua hospital terutama hospital kerajaan kerana perlu mengurangkan pesakit yang hadir untuk rawatan pada satu masa, boleh dapatkan di iREHAB. Ini kerana iREHAB juga menawarkan semua sesi tersebut seperti hospital lain juga.

 

 

Apabila sudah memulakan rawatan serangan strok di iREHAB, amatlah berharap sesi rawatan seperti yang di syorkan diteruskan kerana rehabilitasi adalah keperluan terutamanya selepas stroke. Hanya perlu tunjukkan kad temujanji hospital dengan tarikh yang  hadiri atau perlu hadiri untuk mendapat harga diskaun ini. 

Kalau dah tahu maklumat lanjut mengenai iREHAB atau ingin membuat temujani, boleh hubungi kami sekarang di 012-9061690 atau 017-9880324.

T&C apply

 

#irehab #onestoprehab #physiotherapy #occupationaltherapy #speechtherapy #neurologicalrehabilitation

 


Share this:

CONVERSATION

3 comments: