Turun Berat Badan Secara Sihat Dengan Pengambilan Surya S Great Grain

Fuhhh..Dapat jugak turun berat badan  sebanyak 3kg bulan puasa haritu. Misi nak dapat balik berat badan anak dara bakal tercapai.

Berjaya turun berat badan sebanyak 3kg

Eh ada orang kata memang dapat turun sebanyak tu. Puasa sebulan kan. Eh no no no bagi saya. Kalau ikut sejarah puasa tahun-tahun sebelum ini, tak turun tau berat badan. Even 0.5kg pun tidak. Puasa untuk setengah hari tapi bila dah menkedarah time berbuka, memang tak dapatlah nak turun berat badan.

Jadi, macam mana kali ini saya berjaya menurunkan berat badan. Caranya ialah mengamalkan gaya hidup yang sihat iaitu senaman ringan dan juga pengambilan makanan yang seimbang. 

Salah satu cara untuk pengambilan makanan yang seimbang ialah dengan pengambilan minuman kesihatan Surya S Great Grain.  Ini kerana produk ini adalah untuk mereka yang peka dengan kesihatan dan keluarga yang ingin mencapai gaya hidup yang lebih sihat, dengan kandungan kebaikan yang diperoleh daripada 5 makanan sunnah selain 18 jenis multi-bijirin, formulasi ini unik dalam landskap multi-bijirin Malaysia.


Lima Makanan Sunnah terdiri daripada Habbatus Sauda, Zaitun, Delima, Buah Tin dan Madu. Manakala 18 Bijirin Terdiri daripada beras merah, kacang merah, kacang hijau, benih coix, biji bunga teratai, biji rami, beras perang, jagung, kacang soya, gandum, sekoi, bijan hitam, kacang walnut, kernel aprikot, kacang hitan, benih chia, beras pulut.


23 bahan inilah yang membantu pengurusan  berat badan dengan cara sihat. Jika nak dapatkan penurunan berat badan yang ketara pada bulan puasa seperti saya atau lagi bagus dari saya, minum Surya S Great Grain sahaja ketika sahur. Surya S Great Grain sangat terbaik pada bulan Ramadhan kerana mampu membekalkan tenaga sepanjang berpuasa. Kandungan protein dan serat juga tinggi.

 Surya S Great Grain telah pun dijamin HALAL oleh JAKIM!

Kalau terlajak bangun sahur yang tinggal 10 minit sebelum masuknya Subuh (sayalah tu), masih lagi sempat minum Surya S Great Grain. Surya S Great Grain sangat senang untuk disediakan. Hanya tuang serbuk ke dalam air panas. Kacau dan terus boleh minum jika dah suam. Rasanya pula pun cukup enak dan tidak muak langsung.



Selain membantu menurunkan berat badan, paras glukosa dalam darah dapat dikawal dengan pengambilan Surya S Great Grain. Lima makanan Sunnah pula membekalkan sumber antioksidan yang baik dan  dapat meningkatkan imuniti, melindungi kesihatan jantung dan juga baik untuk kesihatan kulit.
 
Jadi cepat-cepatlah dapatkan Surya S Great Grain supaya dapat membantu mengembalikan berat badan ideal dan juga menjaga kesihatan. Surya S Great Grain boleh didapati di semua  cawangan Watsons, butik Himalaya, farmasi tempatan terpilih & Shopee. 

Jika ingin mengetahui maklumat lanjut mengenai Surya S Great Grain ( seperti cara pembelian, harga dan etc), boleh layari di

Share this:

CONVERSATION

3 comments:

  1. Kita pun turun 5kg masa puasa sebab sahur amalkan minum SGG ni.

    ReplyDelete
  2. wah.. bestnya kalau boleh turunkan berat badan..

    ReplyDelete