Birthday Celebration Lunch At Kambing Bakar Kontena, Setia Alam for R&D Former Team Boss

Team baru saya suka berkumpul dan buat celebration jika ada birthday mana-mana team members.

Macam bulan April ni ada birthday salah seorang team member. Team member tersebut adalah bos team kami. Dah semestinyalah kan kena celebrate birthday bos.



Tempat yang dipilih untuk celebrate birthday bos adalah di Kambing Bakar Kontena, Setia Alam. Tempat makan ni dekat jea dari office. Memang tak boleh jauh sangat sebab pergi time lunch. Masa terhad sangat.

Kambing Bakar di tempat ni rasannya sedap dan tekturnya lembut. Tidak liat dan tiada bau kambing. Ini saya suka. Certain kambing bakar kan masih lagi ada bau dan rasa kambing yang hamir ke hanyir apa-apalah. Tapi sos black pepper agak pedas. Tapi sedap dan cukup rasa. So, bagi yang tak tahan pedas macam saya ni, saya tak akan tuangkan semua kuah pada nasi. Calit-calit sedikit sahaja.

 Kambing bakar

Lepas dah makan nasi, baru ada sesi yang dinanti-nanti kan iaitu potong kek. Tapi kek nya tak ada. So, order big ice bucket sebagai pengganti cake. Dah makan dessert, baru pulang office. Sambung buat kerja.

 Birthday boss tak sabau nak rasmikan birthday ice bucket. Ice bucket bila dah well blend, sedap kot rasanya. Bolehlah layan.

To my new boss, Happy birthday to you. Semoga apa yang bos hajati semuanya tercapai.

Share this:

,

CONVERSATION

5 comments:

  1. Fuh kambing bakar merecik sedapnyerrr!!!

    ReplyDelete
  2. rare jugak celebrate birthday guna ice bucket ni

    ReplyDelete
  3. untuk "hantu kambing bakar" memang terliur nampak kambing terhidang mcm tu. hahahaha

    ReplyDelete
  4. Kambing tu mengancam sungguh..

    ReplyDelete
  5. alaaaa kenapa tertengok time puasa niii

    ReplyDelete