Win Aquaria KLCC Tickets From Caption And Win Contest By Giselle Yeong



My gaiddddd....menang tiket tempat percutian lagiiii.  Kali ni menang 4 tiket dewasa dan 3 tiket kanak-kanak ke Aquaria KLCC yang bernilai RM289. Macam tau-tau jea seumur hidup saya tak pernah jejak kaki lagi ke Aquaria. Sangat kesedihan kan. Kimchi pun sama. Dak Zafran lagilah.. 

Pemenang dipilih berdasarkan caption yang paling kreatif(yang sesuai dengan photo di atas) oleh Giselle Yeong.  Sebab tengok hadiah lumayan(bagi saya lumayan tau) & tak pernah pergi lagi Aquaria ni, bersungguh-sungguh saya join contest ni. Siap diskusi lagi dalam Gediks Family Whatsapp group untuk nak create caption yang kreatif. Suruh Farid join jugak. Kimchi, just guna FB dia untuk tambah satu lagi participation. Sebab syaratnya one facebook user just one participation jea. Nak high chances menang kan..hikhik..Tengok-tengok salah satu caption yang kitaorang create menang. Caption yang menang tu mak yang create, then saya yang tambah rempah-ratus dalam ayat tu.  Tak sangka betul boleh menang contest ni. Saya ni tak adalah kreatif mengarang ayat. Banyak dah join contest yang memerlukan daya kekreatifan menulis & etc, semuanya kecundang.hehew. Tapi kali ada rezeki. Alhamdulillah.



To Giselle & also Giselle's aunt, Macy Chen, thanks for choosing me as your contest winner & giving me these prizes. Your handcraft keychains are so beautiful. Can't wait to spend my holiday with my family at Aquaria, KLCC.

Share this:

CONVERSATION

4 comments:

  1. tahniah...seronok tau kat Aquaria tu..mesti the kids teruja sesangat

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, tahniah...rezeki anak tu, hihihi. selamat bergembiraaa.

    ReplyDelete
  3. Hi, saya datang singgah sini.. tahniah :D

    ReplyDelete