Raya Activities on Last Day of Syawal 1436

Last day Raya tahun ni jatuh pada hari weekend iaitu pada hari Sabtu. Saya ada empat event yang dijemput untuk attend. Kesemua events ini adalah aktiviti Penutup Tirai Raya saya pada tahun ini.

First event, attend Open House Nab di Shah Alam 2. Just 15 minit dari rumah saya jea. Event ni combine sekali dengan housewarming sebab Nab baru jea masuk rumah tu. 


Nasib baik sempat jumpa Leha walaupun tak dapat nak stay lama kat rumah Nab

Second event Majlis Aqiqah & Sunat Anak Kak Pidah di Seksyen 17, Shah Alam. Sampai di Rumah Kak Pidah agak lewat, iaitu dalam pukul 4. So, termiss la nak tengok marhaban & cukur jambul Zara. Katering Kak Pidah sama dengan catering time jamuan raya di ALH. Actually, Kak Pidah kenal caterer ni. Tu yang recommend untuk Jamuan Raya ALH. Masakannya memang tak boleh disangkal kesedapannya especially Ayam masak merah.

Menuju ke Khemah Pink

Katil Dodoi Aqiqah Raisha Izara

Tak sempat jumpa Ain sebab Ain datang awal.

Marhaban Group. Letak jeala photo ni dalam blog walaupun saya tak ada pun time marhaban ni..hehe

"Yeay Kakak Manis dukung saya" Kata The Aqiqah Girl..hehe

The Aqiqah Girl pandang kamera dah

Doorgift dari Kak Pidah

Event ketiga tak sempat nak pergi sebab dah lewat. So, dari rumah Kak Pidah terus pergi Open House Maklang Kimchi di Rawang.
Open House Maklang ada aktiviti BBQ. Maklang pun ada jugak buat Laksa yang superb. Open House Maklang just untuk family sahaja. Yang join sekali selain kami adalah Mel Sekeluarga, Enal Sekeluarga & Shidi Sekeluarga(Anak OpahChik).

Dak Zafran main bola dengan unclenya

BBQ

Main bola sampai terjelir lidah

Begitula alkisahnya aktiviti penutup tirai Raya 2015. Jumpa lagi Raya tahun depan. InsyaAllah..

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment