Happy times with Family At Garfu Place, Taiping

Kat Taiping ada banyak café Hipster yang boleh pergi untuk makan nak juga healing. Café Hispter memang dapatlah nak duduk tenang-tenang bila dah berada di situ kerana keestetikan deco nya.

Ada satu malam tu, makan di café hipster lagi estetik di kafe Garfu Place. Pergi situ bukan nak makan untuk kenyang sebab dah makan malam dah. Just nak family mertua nak gather Bersama-sama sambal order makanan ringan-ringan.


Memang cantik enterior deco kafe Garfu Place. Siap ada vespa di dalam café ni yang dijadikan salah satu hiasan di situ. Budak dua ketul sibuk nak naik vespa ni.

Untuk makan sebab just nak makan ringan-ringan sahaja kan. Kami order Hawaian pizza dan Cheese Pizza, spaghetti bolognaise untuk Zafran, French fries. Geng lelaki ada order nasi goreng. Ada order drinks jugak. Not bad rasanya. Habis dalam RM250 macamtu. Boleh tahan harganya. Order menu western kan.





Next time kalau ada rasa nak makan di Garfu Place lagi, boleh try order menu lain. Sebab rasa semua makanan yang kami order, sedap.


Share this:

CONVERSATION

1 comments:

  1. menarik juga cafe tu. nanti kalau pergi taiping rumah makcik husband boleh la try makan situ. Cie pun suka cafe hipster macam ni :)

    ReplyDelete