Makan Di Red Card Café, Bangi Untuk Sambut Anniversary Mak & Abah Yang Ke 36

Setiap tahun tanpa gagal sambut wedding anniversary mak abah. Tapi untuk annivesary tahun ni agak ramai yang tak ada iaitu Farid sekeluarga dan Kimchi. Biarpun tak dapat nak kumpulkan semua untuk sambut anniversary mak & abah, tapi tetap teruskan buat dengan yang available sahaja.






Sambuat anniversary dengan makan di Red Card Cafe, Bangi. Pilih makan di area Bangi sebab pada hari nak buat sambutan ni on the way balik dari kampung di Negeri Sembilan. Tu pilih makan di Bangi. 


 

Kenapa pilih makan di Cafe ni? Actually tak pernah makan di cafe dan Mus yang radoom pilih untuk try makan di Cafe yang tak pernah sampai dan milik Bumiputera.



Menu di situ mostly western. Saya order Grilled Salmon. Asal nak order steak. Tapi takut liat. Dua ketul pulak macam nak meragam. Steak liat ni ambil masa nak habiskan. So tukar to Grilled Salmon. Confirm senang kunyah. Ahaks.

Grilled Salmon


 

Lamb chop

Abah of course nasi goreng. Mak order Creamy Cajun Chicken. Didi order Mexican Style Roasted Chicken. Mus pulak lamb chop. Then untuk side dish order Belgian waffle dan meatball. Semua yang order rasa sedap. Just lamb chop Mus agak liat. Fuhh nasib baik tak order steak. Rasanya liat jugak kot macam lamb chop Mus order.



Belgian waffle 
 
Mexican Style Roasted Chicken
 
Nasi goreng

Creamy Cajun Chicken
 

 Meatball

To Mak dan abah, happy wedding anniversary to both of you. May your life together continue to blessed.

Share this:

CONVERSATION

1 comments:

  1. aww bersemut tgk mak ayah radhia. happy anniversary makcik dan pakcik

    ReplyDelete