LAZZ Susu Kambing | Susu Kambing Segar & Penuh Khasiat Yang Boleh Terus Dihantar Ke Rumah

Seperti yang kita ketahui, susu kambing adalah salah satu makanan sunnah dan sangat berkhasiat. Selain itu, susu kambing adalah yang kedua terbaik selepas susu ibu. Ramai orang sudah mula mengambil susu kambing, baik untuk diri sendiri mahupun untuk anak.

Nak cari susu kambing, sangat-sangat disarankan untuk pilih Susu Lazz. Sebabnya? Sangat banyak sebabnya.


Sumber Lazz Susu Kambing adalah dari Holand yang diserbukkan dan pada masa yang sama masih mengekalkan kebaikkan semulajadi susu kambing.

Lazz Susu Kambing adalah bersifat natural

Susu Lazz adalah bersifat natural dan orgamilk. Maknanya susu lazz yang telah dipasteur, penghasilannya tidak mengunakan bahan kimia sintetik. Selain itu juga berasaskan bahan non-GMO yang sedap berkrim dengan khasiat semulajadi.

Jadi, rasa sedap Susu Lazz bukan datangnya dari gula yea. Kena tahu, Susu kambing lazz juga mempunyai kandungan total sugar paling rendah (kategori less sugar below 5g) dan rasa paling tidak manis berbanding susu formula.


Berbanding susu lembu, susu kambing lepas cepat dihadam iaitu hanya 15 MINIT. Jikalau susu lembu memakan masa hingga DUA JAM. Sebab itulah khasiat susu kambing lebih pantas diserap oleh tubuh badan berbanding susu lembu. Lebih-lebih lagi susu yang tidak natural iaitu susu formula.

Bagus Sebagai Milkbooster

Untuk saya pula yang sedang menyusukan anak, perisa Susu Lazz yang sangat sesuai untuk saya adalah Lazzkurma. Kombinasi susu kambing dan kurma berperanan sebagai milkbooster untuk saya. Susu kambing juga bersifat alkali. Jadi kalau saya termakan makanan berangin, susu kambing akan mengimbangi pH supaya membantu mengurangkan kesan angin pada saya dan juga anak.

Paling saya suka dengan Susu Lazz, tiada rasa hamis dan muak. Ini adalah satu sebab kenapa selama ini saya tak suka minum susu. Sebab rasa muak susu. Tapi tidak untuk Susu Lazz. Rasanya langsung tidak muak, tiada hamis kambing dan sunggu enak.

Lazzkurma bagus sebagai milkbooster untuk saya

Ada Dalam Bentuk Sachet Yang Senang Dibawa Ke Mana-Mana

Lazz Susu Kambing sekarang sudah ada dalam bentuk sachet. Jadi senanglah dibawa ke mana-mana terutamanya ketika travel. Sudah tidak perlu bawa paket besar. Tak kira di mana kita berada, Lazz Susu Kambing masih boleh diminum kerana adanya dalam bentuk sachet.

Sudah ada dalam bentuk Sachet

Penghantaran Terus Ke Rumah

Ok, ada yang lagi best. Selalu mindset orang ramai, susu kambing yang baik sangat susah nak didapati. Nak kena beli di kedai tertentu . Takpun kena beli terus di ladang kambing. Tapi tidak untuk Susu Lazz. Susu Lazz boleh beli melalui LAZZIANS. LAZZIANS akan terus hantar ke rumah selepas order.

LAZZIANS sudah muncul di hadapan rumah saya untuk menghantar Lazz Susu Kambing yang saya order


Order sahaja di www.lazzdelivery.com. Seterusnya, LAZZIANS akan uruskan segala-galanya hinggalah penghantaran Susu Lazz terus ke rumah.

Nak tahu maklumat lanjut Susu Lazz, boleh layari di

Url: http://lazzsusukambing.com
FB: https://www.facebook.com/pg/lazzsusukambing
IG: www.instagram.com/lazzsusukambinghq

Share this:

CONVERSATION

6 comments:

  1. best,anak ina yang ada ekzema tu pun dah cuba susu lazz ni.Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  2. Wah.. Terbaiklah susu tu..

    Tahniah : http://kasihkuamani.blogspot.com/2018/12/selamat-tinggal-2018.html

    ReplyDelete
  3. 15 minit je untuk dihadam? patutlah susu kambing susu yang terbaik selepas susu ibu. Ada gambar Omar dan Hana ni mesti anak-anak teruja nak try. Nanti Mak nak belilah!

    ReplyDelete
  4. belum penah cuba lagi produk lazz ni

    ReplyDelete