Dapat Jemputan Ke Agilent Science & Technology Seminar Lagi. Kali Ini di Sheraton Hotel, Petaling Jaya pula.



Supplier Agilent tak pernah miss jemput saya & Lina untuk hadir ke seminar anjuran mereka. Walaupun tak pernah beli product daripada mereka, tapi setiap tahun tak pernah gagal hantar invitation kepada kami berdua. Yang penting bagi Agilent, lagi ramai hadir lagi bagus. Sebab lagi meriah.


Saya & Lina of course lah tak akan melepaskan peluang untuk join seminar anjuran Agilent ni. Di seminar inilah adalah masa nak tambah kenalan terutamanya yang dari sama bidang dengan kami berdua iaitu laboratory dan chemistry. Selain itu dapat tambah juga ilmu yang dikongsikan oleh product specialist dari Agilent. Ada yang dari Malaysia & juga dari luar negara.

Satu lagi part yang best dari seminar ni of courselah makang..kuikuikui

Apa yang saya & Lina dapat dari seminar, of courselah ilmu yang berkaitan dengan kerja kami berdua. Kalau betul-betul cerita in details nanti, mau ada yang tengah membaca entri ni terlelap. Ahaks.



Seminar ini berlangsung selama 2 hari. Dua-dua hari kami attend tanpa gagal. Tahun depan kalau ada organize lagi, jangan lupa jemput kami lagi yea, Agilent. Hehe 

Share this:

CONVERSATION

11 comments:

  1. part balik best bila pergi seminar adalah makan...yeah!. Seronok dapat tambah ilmu.

    ReplyDelete
  2. Tahun nih belum sempat lagi kemana-mana, sibuk dengan urusan huhu.. harap lepas PRU14 nih boleh lah jejalan atau sertai seminar2 untuk menambah baik perniagaan... Thanks share.

    ReplyDelete
  3. Bab makan tu memang sangat menarik dan ditunggu2. :D

    ReplyDelete
  4. waaa...syioknye....agilent dpn opis sy ni, tp tak penah kena invite pun...hihihi

    ReplyDelete
  5. Part makan tu yang paling best kalau seminar di hotel

    ReplyDelete
  6. bestnya pegi seminar. bole dapat ilmu dan kawan baru

    ReplyDelete
  7. SA suka pi seminar bukan sebab lain..sebab makanan best2..hahaha...boleh...takde la..ekceli best sebab dapat belajar benda baru dan dapat kawan baru

    ReplyDelete
  8. rabia suka pergi seminar2 ni.dapat ilmu.

    ReplyDelete