Menang Amy Hilmirda Giveaway 2015

Yeayyyyy..Menang GA lagi..Saya telah memenangi hadiah satu kotak Tjena(Ikea) dari Segmen Amy Hilmirda Giveaway 2015. Tq blogger Amy atas pemberian hadiah ini.

Actually, semasa mula-mula blogger Amy announce pemenang GA beliau, saya tak termasuk pun dalam senarai pemenang tersebut. Tapi disebabkan ada empat hadiah yang tidak ditebus oleh pemenang-pemenang pada tempoh yang ditetapkan, blogger Amy buka hadiah tersebut kepada peserta-peserta GA beliau dengan mengadakan segmen ‘Siapa Cepat Dia Dapat’. Empat peserta yang terawal memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan, akan mendapat hadiah tersebut. Saya adalah peserta kedua terawal yang join & memenuhi syarat yang ditetapkan. So, dapatla hadiah kotak Tjena yang merupakan salah satu produk dari Ikea. Satu lagi dapat sample herbal pad & pantiliner.



Tadaaa..Dapat kotak Tjena



Itulah rezeki Allah S.W.T ni, kadang-kadang kita tak boleh jangka. Mula-mula ingatkan rezeki tu tak berpihak pada kita. Tapi tiba-tiba akan datang kepada kita jua. Yang penting kita jangan berhenti  berdoa kepada Allah S.W.T selepas berusaha mendapatkannya.

Share this:

CONVERSATION

6 comments:

  1. Sama la kita sis...pada awal2 pengumuman nama sy takde...lps tu sis Amy buat cabutan kali kedua, nama sy termasuk pula...dpt set kallas...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. setelah berpulu-puluh GA kaklong join, akhirnya ada jugak menang..hehe @Zircon Mono

    ReplyDelete